Uygulamalarımız appstore googleplay

Şanlıurfa’da Yaz Konserleri Başladı

Şanlıurfa’da Yaza Merhaba Konserleri Başladı.

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 09:55
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 09:57
Kaynak: Haber Merkezi
Şanlıurfa’da Yaz Konserleri Başladı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Viranşehir Gençlik Merkezi tarafından ilçede ‘Yaza Merhaba’ konseri düzenlendi. Tren Yolu Kent Parkı’nda sahne alan Gençlik Merkezi kursiyerleri, seslendirdikleri eserlerle vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı.

Yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen ‘Yaza Merhaba’ şenliklerin ilki Viranşehir İlçesinde gerçekleşti.

Viranşehir Tren Yolu Kent Parkta düzenlenen konsere ilçedeki vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Gençlik Merkezi tarafından hazırlanan resim sergisi ve çocuklara yönelik etkinliklerle her kesimden vatandaşın gönlüne dokundu. Viranşehir Gençlik Merkezi Müzik Gurubu üyeleri gecede sahne aldı.

Birbirinden güzel eserlerin seslendirildiği gecede vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. Yaklaşık 2 saat süren konserde, müzik gurubu vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı.

Konser çekilen halaylarla son buldu.

Öte yandan Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen konserlerin, her hafta farklı bir ilçede gerçekleştirilmesi planlanıyor.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.