Uygulamalarımız appstore googleplay

#Yaşar Yıldırım

gazeteci63.com - Yaşar Yıldırım haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Yaşar Yıldırım haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Urfalı Güreşçiler Hedef Büyüttü Haber

Urfalı Güreşçiler Hedef Büyüttü

Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda 9 madalya kazanarak takım halinde ikinci olan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı sporcuları, uluslararası müsabakalarda madalya kazanmak için çalışmalarını sürdürüyor. Sporcularının farklı takımlara geçişiyle bir süre faaliyetlerine ara vermek zorunda kalan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı, 2025 yılında yeni sporcuların katılımıyla tekrar turnuvalarda yer almaya başladı. Toplam 9 sporcuya ulaşan takım, 6-12 Nisan'da Yalova'da düzenlenen Türkiye Şampiyonası'nda 9 madalya kazanarak ikinci olmayı başardı. Sporcular, yeni şampiyonalarda madalya kazanmak için sıkı antrenman yapıyor. "İlk senemde iki madalya almak gurur vericiydi" Sporculardan 16 yaşındaki Mehmet Sinan Yurtsever, AA muhabirine, basketbol antrenörünün tavsiyesiyle bilek güreşi takımına katıldığını söyledi. Takımla 6 aylık bir çalışmanın ardından 2 madalya kazandığını ifade eden Yurtsever, şöyle konuştu: "Şampiyonada sol kol ikincilik, sağ kol üçüncülük aldım. Çok güzel bir duyguydu. İlk senemde iki madalya almak gurur vericiydi. Umarım devamını getiririm. Bir sonraki hedefim Türkiye şampiyonasında milli takıma seçilmek ve Avrupa'da ülkemizi gururlandırmak, onun için sıkı çalışıyorum. Ben ilk kez böyle bir şampiyonaya katıldım ve madalya aldım. Ailem ve çevrem de çok sevindi. Gurur vericiydi." Takımın 29 yaşındaki sporcusu Ömer Yüksel ise 7 yıl oynadığı basketbolu bıraktıktan sonra bir süre spordan uzak kaldığını anlattı. Bilek güreşi sporcusu bir arkadaşının yönlendirmesiyle bilek güreşi takımına katıldığını aktaran Yüksel, "Önce deneme antrenmanına katıldım, antrenörümüz çabalarımı görünce beni takıma aldı. Yalova'da düzenlenen şampiyonada sağ kolda gümüş madalya, sol kolda bronz madalya aldım. Şimdi bir dahaki yarışmaya hazırlanıyoruz. Bu sefer birincilik getireceğim ve Avrupa'ya gideceğim. Hedefim Avrupa'da şampiyonasında başarılı olarak ülkemi gururlandırmak." diye konuştu. "Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum" Şampiyonada ikinci olan 26 yaşındaki Mahmut Bali de 1,5 yıl önce bilek güreşi yapmaya başladığını anlattı. Son iki Türkiye şampiyonasında ikincilik elde ettiğini aktaran Mahmut Bali, "Şu an daha iyi çalışıyoruz. Allah kısmet ederse önümüzdeki yıl tekrar şampiyonada derece elde etmek istiyorum. Avrupa'da ve dünyada Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum." diye konuştu. Takımın kaptanı Yaşar Yıldırım da desteklerinden dolayı Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasap Gülpınar ve tüm ekibine teşekkür etti.

Hedef Türkiye Şampiyonluğu Haber

Hedef Türkiye Şampiyonluğu

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı sporcuları, 2026 yılında düzenlenecek Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda zirveye çıkmak için çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Yaklaşık 7 yıl önce Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan bilek güreşi takımında başarılı olan bazı oyuncular farklı takımlara transfer oldu. Bir süre sonra oyuncusu kalmayan güreş takımı, çalışmalarına ara vermek zorunda kaldı. Yaklaşık 1 yıl önce 2 sporcunun katılımıyla faaliyetlerine yeniden başlayan takımda şu anda 9 sporcu çalışmalarını sürdürüyor. "Çok başarılı sporculara sahibiz" Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Başkanı Serdar Yıldırım, AA muhabirine, kulüp olarak birçok branşta aktif spor yapmaya çalıştıklarını söyledi. Bilek güreşinde daha önceleri birçok başarılı sporcu yetiştirdiklerini ifade eden Yıldırım, şöyle konuştu: "Takımda şu an için 9 sporcumuz 2026'da yapılacak Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası için hazırlıklarına devam ediyor. Bu şampiyonadan, sporcularımızdan umutluyuz. Burada Türkiye şampiyonları çıkaracağımızı ve başarılı olacağımızı tahmin ediyorum. Çünkü yapılan çalışmalar bunu gösteriyor. Çok başarılı sporculara sahibiz. Hedefimiz sadece Türkiye şampiyonluğu değil. Burada alınacak derecelerle sporcularımız Avrupa ve dünya arenasında Şanlıurfa'mızı ve Türkiye'yi temsil etmek istiyor. Kulüp olarak onlara inanıyoruz ve arkalarındayız." "Şanlıurfa'yı en iyi şekilde temsil edeceğim" Sporculardan Yaşar Yıldırım ise Şanlıurfa ve Gaziantep'te 4 yıl oynadığı ampute futbolunu bıraktıktan sonra yaklaşık 1 yıl önce bilek güreşi yapmaya başladığını anlattı. Haftanın 7 günü antrenman yaptığını ifade eden Yıldırım, "2026 yılında yapılacak Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'na hazırlanıyorum. Şanlıurfa'yı en iyi şekilde temsil edeceğim, onun için uğraşıyoruz. Hedefim ilk etapta Türkiye şampiyonu olmak. Ondan sonra ülkemi ve memleketimi dünya ve olimpiyat şampiyonlarımda temsil etmek istiyorum, bunun için iddialıyım." dedi. "İnşallah o şampiyonluğu Şanlıurfa'ya getireceğim" Mahmut Bali de daha önce atletizmde Türkiye ve Balkan şampiyonluğu kazandığını ancak yaşadığı bir sakatlık sonrası bu sporu bırakmak zorunda kaldığını anlattı. Atletizmi bıraktıktan sonra kendisine uygun bir spor branşı arayışına girdiğini dile getiren Bali, "Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin bilek güreşi takımına katılmaya karar verdim. Yaklaşık 1 yıldır bilek güreş ile uğraşıyorum. 7-12 Nisan 2025'te Kayseri'de düzenlenen Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda ikinci oldum. Bu sene şampiyonluğu kimseye bırakmayacağım. İnşallah o şampiyonluğu Şanlıurfa'ya getireceğim. Sonrasında ise dünya ve Avrupa'da ülkemi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum." diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.