Uygulamalarımız appstore googleplay

#Spor

gazeteci63.com - Spor haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Spor haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

A Milli Takımdan İlk Antrenman Haber

A Milli Takımdan İlk Antrenman

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası öncesinde hazırlıklarının ikinci etabında Miami'deki ilk antrenmanını gerçekleştirdi. İstanbul'dan Miami'ye dün gelen ay-yıldızlı ekibin, ABD Futbol Ligi takımlarından Inter Miami FC'nin Fort Lauderdale'de bulunan Florida Blue Antrenman Merkezi'ndeki çalışmasının ilk 15 dakikası basına açıldı. Şampiyona öncesindeki ikinci hazırlık maçında 7 Haziran'da Venezuela ile karşılaşacak milli takımın teknik direktör Vincenzo Montella yönetimindeki antrenmanı ısınma ve koşuyla başladı. İdmanın basına kapalı bölümünde ise taktik çalışma gerçekleştirildiği belirtildi. Tedavisi süren Ferdi Kadıoğlu takımdan ayrı çalıştı. Kerem Aktürkoğlu idmanın ısınma bölümünde takımla birlikte çalışırken, daha sonra bireysel olarak çalışmasını sürdürdü. Kenan Yıldız ise takım otelinde salonda bireysel olarak çalıştı. Ay-yıldızlıların idmanını TFF Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu, TFF Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz ve TFF Genel Sekreteri Abdullah Ayaz da tribünden takip etti. Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu da Hacıosmanoğlu ile idmanı izledi. Milli takım, yarın yapacağı antrenmanla Venezuela karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürecek. İdmanını TFF ve TBF başkanları birlikte izledi Ay-yıldızlı ekibin, ABD Futbol Ligi takımlarından Inter Miami FC'nin Fort Lauderdale'de bulunan Florida Blue Antrenman Merkezi'ndeki çalışması sırasında basın mensuplarına açıklama yapan Türkoğlu, "Sayın başkanı ve yönetimini, daha sonra da tüm sporcu arkadaşları, hocayı kutlamak istiyorum. 24 seneden sonra ülkemizi Dünya Kupası’na katılarak gururlandırdılar." dedi. Türkoğlu, milli takıma güvendiğini belirterek, "Futbol ülkemizin en önemli branşlarından bir tanesi. İnşallah burada da ülkemizi gururlandıracak başarıyı elde edip, milyonları mutlu edecek bir sonuç elde ederler, biz de hem bir spor adamı olarak hem bir futbolsever olarak onlarla gurur duyar, o sevince dahil oluruz. Bugün burada sayın başkanımı, yönetimini bu süreçte yalnız bırakmak istemedim. İnşallah ülkemizi mutlu edecek bir başarı elde ederlerse biz de hem saydığımız, sevdiğimiz büyüklerimizin bu başarıyı elde ettikleri için gururlanırız hem de ülkemize böyle bir başarı getirdikleri için biz de bütün sporcu arkadaşlarımızla gurur duyarız." ifadelerini kullandı. Hacıosmanoğlu: İnşallah 19 Temmuz'da New York'tan İstanbul'a geliriz TFF Başkanı Hacıosmanoğlu da ziyaretinden dolayı Türkoğlu'na teşekkür ederek, şunları söyledi: "Hidayet başkana teşekkür ediyorum, onun memleketine geldik, ikinci memleketi. Tabii ki hem salonda hem de başkanlık döneminde büyük başarıları var. Biz de onun deneyimlerinden faydalanıp, eksik olan yönlerimizi tamamlamak istiyoruz. Uluslararası tecrübesi var. Başkanımın da dediği gibi Cenab-ı Allah nasip etti 24 senenin üzerine. Arkadaşlar çalışıyor, biz de tabii ki onların peşinden geleceğiz, yorulmak diye bir şey yok. 80 milyon sizden başarı bekliyorsa artık kendinizi düşünemezsiniz. Görüyorsunuz arkadaşlar antrenman yaparken nasıl bir aile ortamı var. Her hareketlerinden anlıyorsunuz. O samimiyeti biz de yönetim olarak teknik kadroya aktarmak istiyoruz. Onun mücadelesini veriyoruz. O bütünlük sonucunda bu milletimizin de dualarıyla inşallah hep söylüyorum, 19 Temmuz'da, New York'tan İstanbul'a geliriz. Nasıl Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden 400 tane Togg uğurladıysa bizi, herhalde Fuat Bey'i ararız o zaman 400 değil de 1000 tane Togg ile karşılarlar." TFF Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz ise "Hidayet başkanımıza teşekkür ediyorum. Büyük maçlar oynamış birisi olarak, bir spor adamı olarak hassasiyetin farkında, buraya kadar gelmiş. Çok teşekkür ederiz. Biz de çalışmalarımıza devam ediyoruz. Arkadaşların yanındayız. Başkanımın dediği gibi inşallah uzun süre burada kalıp New York'tan dönmeyi planlıyoruz." şeklinde konuştu.

Ödüllü Tenis Turnuvası Sona Erdi Haber

Ödüllü Tenis Turnuvası Sona Erdi

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ile Karaköprü Belediyesi iş birliğinde düzenlenen 19 Mayıs Ödüllü Tenis Turnuvası tamamlandı. 131 sporcunun katıldığı organizasyonda dereceye giren sporculara kupa, madalya ve çeşitli hediyeler verildi. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nin, Karaköprü Belediyesi iş birliğiyle 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği Ödüllü Tenis Turnuvası, final karşılaşmaları ve ödül töreniyle sona erdi. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı koordinesinde Şanlıurfa Tenis Dünyası’nda gerçekleştirilen turnuvaya toplam 131 sporcu katıldı. Organizasyon, 13-18 yaş ile 18 yaş ve üzeri olmak üzere iki farklı kategoride düzenlendi. Genç sporcuların kıyasıya mücadele ettiği turnuva, tenis severlerden de yoğun ilgi gördü. Final karşılaşmalarını Karaköprü Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Emrah Karaca, Karaköprü Belediye Başkan Yardımcısı Fırat Sultan ile Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanı Mehmet Küçük de takip etti. Turnuvada dereceye giren sporculara protokol üyeleri tarafından kupa, madalya ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Ödül töreninde konuşan Karaköprü Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, turnuvaya destek veren Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar’a teşekkür ederek, sporun farklı branşlarda gelişmesi adına ortak çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Turnuvada dereceye giren sporcular da organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek, turnuvayı düzenleyen Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Gülpınar’dan 19 Mayıs Mesajı Haber

Gülpınar’dan 19 Mayıs Mesajı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda, gençlerin bilim, teknoloji ve sporla yetişmesinin Türkiye’nin geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek, bu yıl Şanlıurfa’da düzenlenecek TEKNOFEST ve Şanlıurfa Bilim Merkezi yatırımlarına dikkat çekti. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Gülpınar, mesajında şu görüşlere yer verdi: “Aziz Hemşehrilerim, Geleceğimizin teminatı kıymetli gençlerimiz; Milletimizin bağımsızlık yürüyüşünün simgesi olan 19 Mayıs 1919’un yıl dönümünü; büyük bir gurur, heyecan ve coşkuyla kutluyoruz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak yaktığı istiklal meşalesi, yalnızca bir kurtuluş mücadelesinin başlangıcı değil; aynı zamanda milletimizin yeniden dirilişinin, birlik ve beraberlik ruhunun da sembolü olmuştur. Bu anlamlı günün gençlerimize armağan edilmesi ise, yarınlarımızın gençlerin omuzlarında yükseleceğine duyulan inancın en güçlü ifadesidir. Bugün bizlere düşen görev; tarihinden güç alan, milli ve manevi değerlerine sahip çıkan, düşünen, üreten ve geleceğe yön veren bir gençliğin yetişmesine katkı sunmaktır. Çünkü güçlü şehirler de güçlü ülkeler de ancak bilimle, teknolojiyle ve sporla yetişen gençlerle inşa edilir. Bu anlayışla Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Eğitimden spora, kültürden bilime kadar her alanda gençlerimizin önünü açacak yatırımları hayata geçiriyor, gençlerimizin hayallerine dokunan her projeyi, geleceğimize yapılan en kıymetli yatırım olarak görüyoruz. Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin en büyük ve en modern bilim merkezi olan Şanlıurfa Bilim Merkezi de bu vizyonun en önemli örneklerinden biridir. Bu devasa tesis, bölgedeki genç nüfusun teknoloji ve inovasyonla buluşması adına gerçekleştirilen en kapsamlı yatırımlardan biri olarak geleceğe ışık tutmaktadır. Öte yandan, dünyanın en büyük havacılık, uzay ve teknoloji festivali olan TEKNOFEST’in bu yıl Şanlıurfa’da düzenlenecek olması da şehrimiz adına ayrı bir gurur vesilesidir. Milli Teknoloji Hamlesi vizyonuyla gerçekleştirilecek festival kapsamında teknoloji yarışmaları, uçuş gösterileri ve çeşitli teknoloji atölyeleriyle gençlerimiz; bilimin, üretimin ve yerli teknolojinin heyecanını yakından deneyimleme fırsatı bulacaktır. İnanıyorum ki; bilimle düşünen, teknolojiyle üreten ve değerleriyle yükselen bir gençlik, Türkiye Yüzyılı’nın en büyük gücü olacaktır. Bu duygu ve düşüncelerle; başta Cumhuriyetimizin banisi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kahramanlarımızı rahmet ve minnetle anıyor; aziz milletimizin ve sevgili gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en kalbi duygularımla kutluyorum.”

Canpolat’tan 19 Mayıs Mesajı Haber

Canpolat’tan 19 Mayıs Mesajı

Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında, 19 Mayıs ruhunun milletin bağımsızlık iradesini tüm dünyaya gösterdiği tarihi bir dönüm noktası olduğunu ifade etti. Başkan Canpolat, gençlerin Türkiye’nin yarınlarını inşa edecek en büyük güç olduğunu belirterek, belediye olarak gençlere yönelik projeleri kararlılıkla sürdürdüklerini kaydetti. Başkan Canpolat mesajında şu ifadelere yer verdi: “19 Mayıs 1919, milletimizin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin ilk adımının atıldığı, umutların yeniden yeşerdiği tarihi bir gündür. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’da başlattığı kurtuluş hareketi, aziz milletimizin birlik ve beraberliğiyle zafere ulaşmış, Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluş sürecine ışık tutmuştur. Bu anlamlı günün gençlerimize armağan edilmesi ise, Atatürk’ün gençliğe duyduğu güvenin ve verdiği değerin en önemli göstergesidir. Gençlerimizin milli ve manevi değerlerine bağlı, eğitimli, donanımlı ve bilinçli bireyler olarak yetişmeleri için Haliliye Belediyesi olarak çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Spor salonlarımız, kütüphanelerimiz, kültür ve eğitim merkezlerimizle gençlerimizin yanında olmaya devam ediyor; onların sosyal, kültürel ve akademik gelişimlerine katkı sağlayacak projeleri hayata geçiriyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, İstiklal Mücadelemizin tüm kahramanlarını rahmet, minnet ve şükranla anıyor; milletimizin ve kıymetli gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en kalbi duygularımla kutluyorum.”

Diyarbakır’da Süper Lig Kutlaması Haber

Diyarbakır’da Süper Lig Kutlaması

Amed Sportif Faaliyetler'in Süper Lig'e yükselmesi kentte coşkuyla kutlandı. Merkez Bağlar ilçesindeki Nevruz Parkı'nda düzenlenen "Kupa Töreni ve Şampiyonluk Kutlaması" programına kulüp yöneticileri, teknik heyet ve futbolcular takım otobüsüyle geldi. Kulüp yöneticileri, teknik ekip ve futbolcular, kırmızı halıda yürüyerek alana girdi. Havai fişek ve ışık gösterileri yapılan etkinlikte, sanatçılar sahne aldı. Alanı dolduran taraftarlar ve vatandaşlar, takımın şampiyonluğunu kutladı. Törende konuşan Kulüp Başkanı Nahit Eren, Trendyol 1. Lig'e yükselen Mardin 1969 Spor'u tebrik ederek, takıma başarılar diledi. Mardin 1969 Spor'un da en kısa sürede Süper Lig'e yükselmesini ve birlikte futbol oynamayı dileyen Eren, "Amedspor olarak büyük bir şey başardık, sizlerin sayesinde kazandık. Birlikte üzüldük, birlikte öfkelendik, birlikte yürüdük ve bugün bu kupayı bu kente getirdik. Asla inancımızı yitirmedik, sizlere güvendik. Gittiğimiz her yerde bizimleydiniz." dedi. Amedspor'un şampiyonluğunu kutlayan ve kutlamayan herkese teşekkür ettiğini dile getiren Eren, sözlerini şöyle sürdürdü: "Lakin şunu da herkes bilmeli, bu gereksiz korkularınızdan, kaygılarınızdan vazgeçin. Bu coşku o lige bir renk getiriyor, lige bir güzellik katacak. Amedspor'un dili, rengi, kimliği ve kültürü barıştan, hoşgörüden, kardeşlikten ve dostluktan yanadır. Birlikte başardık, birlikte kazandık. Öncelikle bu başarının mimarı olan futbolcularımızı kutluyor, kendilerine teşekkür ediyorum. Teknik heyetimizi kutluyorum. Sadece son karşılaşmadaki bizim çocukları değil, aynı zamanda Mehmet hocayı, Mesut hocayı, Sinan hocayı da ekiplerini de katkılarından dolayı tebrik ve teşekkür ediyorum. Amedspor'un, yıllardır cefasını çeken emekçilerine, çalışanlarına, taraftarlarına da teşekkür ediyorum." Kulübün Asbaşkanı Şeyda Arslantaş da Amedspor'un başarısının en büyük mimarının taraftarlar olduğunu belirtti. Arslantaş, "Bu kutlama, sadece A takımımızın başarısını değil, aynı zamanda kulüp bünyesinde bulunan kadın futbol takımımızın, engelsiz basketbol takımımızın ve altyapı takımlarımızın başarısı için kutlama alanına, şölen havasına dönüşen bir kutlama. Amedspor olarak farkımız her zaman görüldü, bundan sonra da görülmeye devam edecek. Kadınların spor alanlarında, yönetim mekanizmalarında, karar mekanizmalarında bulunmaları için her zaman mücadele edeceğiz." diye konuştu. Her zaman Amedspor'un, sporun birleştirici gücünü ön plana çıkaracağını ifade ettiklerini hatırlatan Arslantaş, "Amedspor birleştiren, her türlü ayrımcılığa karşı çıkan bir kulüp." ifadesini kullandı. "Amedspor çok büyük bir hikaye yazdı" Sivil toplum kuruluşları ve iş insanları adına konuşan Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya ise bugün burada sadece bir futbol başarısını değil aynı zamanda yıllardır kurulan büyük bir hayalin gerçeğe dönüşmesini kutladıklarını vurguladı. Birlikte inanmanın, mücadele etmenin ve başarmanın mutluluğunu yaşadıklarını aktaran Kaya, şunları kaydetti: "Amedspor'un başarısı yalnız bir sportif başarı değildir. Bu başarı aynı zamanda değişim hikayesinin, yeniden ayağa kalkma iradesinin adıdır. Çünkü güçlü kulüpler tesadüfen ortaya çıkmaz. Güçlü şehirler, güçlü kurumlar üretiyor. Güçlü kurumlar ise başarı kültürü oluşturur. Bugün sadece bir takım süper lige çıkmadı. Bir kentin yıllardır içinde taşıdığı inanç kazandı. Amedspor çok büyük bir hikaye yazdı. Başarımız çok büyük ve anamızın ak sütü gibi helaldir. Bugün burada ortaya çıkan tablo barışın, kardeşliğin ve ortak yaşamın, umudun güçlü bir fotoğrafıdır. Bugün ortaya çıkan tablo aslında Diyarbakır'ın ruhunu gösteriyor, çünkü bu başarı sadece futbolcuların başarısı değildir. Bu başarıda taraftarın emeği, gençlerin inancı, kadınların desteği, sivil toplumun sahiplenmesi, meslek örgütlerinin katkısı ve iş dünyasının dayanışması vardır." Takım kaptanı ve kaleci Erce Kardeşler de şampiyonlukta payı olan kulüp çalışanlarına teşekkür etti. Konuşmaların ardından sahneye çıkan futbolcular madalyalarını aldı, şampiyonluk kupasını kaldırdı. Kutlama kapsamında dronla gökyüzünde Türkçe ve Kürtçe, "Şampiyon Amedspor, başardık, biz geldik ve gözümüz aydın." yazıldı. Kutlama programı, yöneticiler, teknik ekip ve futbolcuların kupayla toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi. Programa, Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Serra Bucak Küçük, CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu, bazı sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, futbolcuların aileleri, taraftarlar ve vatandaşlar katıldı.

Şampiyon Türkiye’yi Temsil Edecek Haber

Şampiyon Türkiye’yi Temsil Edecek

Haliliye Belediyespor’un milli bilek güreşçisi Abdulsamet Ocakoğlu, Türkiye Şampiyonası’nda elde ettiği birinciliğin ardından rotasını Avrupa’ya çevirdi. Başarılı sporcu, 8-20 Mayıs tarihleri arasında Macaristan’da düzenlenecek Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek. Daha önce Türkiye, Avrupa ve Dünya şampiyonlukları bulunan Ocakoğlu, son başarısıyla formunu bir kez daha kanıtlarken, Avrupa Şampiyonası’nda da zirveyi hedefliyor. Hazırlıklarını Haliliye Belediyesi’ne ait spor salonlarında sürdüren milli sporcu, ay-yıldızlı bayrağı yeniden göndere çektirmek için yoğun bir çalışma temposu içerisinde bulunuyor. Gençlerin her alanda yanında olan Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat ise spora ve sporcuya verdiği destekle dikkat çekiyor. Haliliye Belediyesi, düzenlediği spor kurslarıyla geleceğin şampiyonlarını yetiştirirken, elde ettiği başarılarla öne çıkan sporculara da destek olmaya devam ediyor. Belediye bünyesindeki Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’ne bağlı Spor Birimi, sporcuların her zaman yanında olarak onların gelişimine katkı sağlıyor. Milli sporcu Abdulsamet Ocakoğlu da yaptığı açıklamada, Haliliye Belediyesi adına yarışmalara katılmanın gururunu yaşadığını belirterek, kendisine sunulan imkanlar dolayısıyla Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür etti. Ocakoğlu, Avrupa Şampiyonası’nda hem ülkesini hem de kulübünü en iyi şekilde temsil etmeyi hedeflediğini ifade etti.

Milli Sporcu Şampiyona İçin Hazır Haber

Milli Sporcu Şampiyona İçin Hazır

Gençliğe ve spora verdiği destekle öne çıkan Mehmet Canpolat yönetimindeki Haliliye Belediyesi, Spor Birimi aracılığıyla gençleri sporla buluştururken milli sporcuların da ulusal ve uluslararası arenaya hazırlanmasına katkı sağlıyor. Bu kapsamda Haliliye Belediyespor’un milli bilek güreşçisi Abdulsamet Ocakoğlu, 6-11 Nisan tarihlerinde Yalova’da düzenlenecek Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası için yoğun bir hazırlık süreci geçiriyor. Daha önce Türkiye, Avrupa ve Dünya şampiyonlukları elde ederek önemli başarılara imza atan Ocakoğlu, yeni şampiyonluklar için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Antrenmanlarını Haliliye Belediyesi’ne ait spor salonlarında gerçekleştiren başarılı sporcu, Türkiye Şampiyonası’nın ardından gözünü uluslararası organizasyonlara dikti. Şampiyona sonrasında Macaristan’da düzenlenecek Avrupa Şampiyonası ve Hindistan’da yapılacak Dünya Şampiyonası’nda mücadele etmeyi hedefleyen Ocakoğlu, ay-yıldızlı bayrağı yeniden göndere çektirmek istiyor. Milli sporcu Abdulsamet Ocakoğlu, yaptığı açıklamada Haliliye Belediyesi adına yarışmalara katıldığını belirterek, kendisine sağlanan imkânlardan dolayı Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür etti. Ocakoğlu, “Türkiye Şampiyonası’na hazırlanıyorum. Ardından Avrupa ve Dünya Şampiyonası var. Ülkemi ve kulübümü en iyi şekilde temsil etmek istiyorum” ifadelerini kullandı. Haliliye Belediyesi’nin spora ve sporcuya verdiği destek sayesinde genç yetenekler hem ulusal hem de uluslararası platformlarda başarı elde etmeye devam ediyor.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.