Uygulamalarımız appstore googleplay

#Antrenman

gazeteci63.com - Antrenman haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Antrenman haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

A Milli Takımdan İlk Antrenman Haber

A Milli Takımdan İlk Antrenman

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası öncesinde hazırlıklarının ikinci etabında Miami'deki ilk antrenmanını gerçekleştirdi. İstanbul'dan Miami'ye dün gelen ay-yıldızlı ekibin, ABD Futbol Ligi takımlarından Inter Miami FC'nin Fort Lauderdale'de bulunan Florida Blue Antrenman Merkezi'ndeki çalışmasının ilk 15 dakikası basına açıldı. Şampiyona öncesindeki ikinci hazırlık maçında 7 Haziran'da Venezuela ile karşılaşacak milli takımın teknik direktör Vincenzo Montella yönetimindeki antrenmanı ısınma ve koşuyla başladı. İdmanın basına kapalı bölümünde ise taktik çalışma gerçekleştirildiği belirtildi. Tedavisi süren Ferdi Kadıoğlu takımdan ayrı çalıştı. Kerem Aktürkoğlu idmanın ısınma bölümünde takımla birlikte çalışırken, daha sonra bireysel olarak çalışmasını sürdürdü. Kenan Yıldız ise takım otelinde salonda bireysel olarak çalıştı. Ay-yıldızlıların idmanını TFF Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu, TFF Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz ve TFF Genel Sekreteri Abdullah Ayaz da tribünden takip etti. Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu da Hacıosmanoğlu ile idmanı izledi. Milli takım, yarın yapacağı antrenmanla Venezuela karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürecek. İdmanını TFF ve TBF başkanları birlikte izledi Ay-yıldızlı ekibin, ABD Futbol Ligi takımlarından Inter Miami FC'nin Fort Lauderdale'de bulunan Florida Blue Antrenman Merkezi'ndeki çalışması sırasında basın mensuplarına açıklama yapan Türkoğlu, "Sayın başkanı ve yönetimini, daha sonra da tüm sporcu arkadaşları, hocayı kutlamak istiyorum. 24 seneden sonra ülkemizi Dünya Kupası’na katılarak gururlandırdılar." dedi. Türkoğlu, milli takıma güvendiğini belirterek, "Futbol ülkemizin en önemli branşlarından bir tanesi. İnşallah burada da ülkemizi gururlandıracak başarıyı elde edip, milyonları mutlu edecek bir sonuç elde ederler, biz de hem bir spor adamı olarak hem bir futbolsever olarak onlarla gurur duyar, o sevince dahil oluruz. Bugün burada sayın başkanımı, yönetimini bu süreçte yalnız bırakmak istemedim. İnşallah ülkemizi mutlu edecek bir başarı elde ederlerse biz de hem saydığımız, sevdiğimiz büyüklerimizin bu başarıyı elde ettikleri için gururlanırız hem de ülkemize böyle bir başarı getirdikleri için biz de bütün sporcu arkadaşlarımızla gurur duyarız." ifadelerini kullandı. Hacıosmanoğlu: İnşallah 19 Temmuz'da New York'tan İstanbul'a geliriz TFF Başkanı Hacıosmanoğlu da ziyaretinden dolayı Türkoğlu'na teşekkür ederek, şunları söyledi: "Hidayet başkana teşekkür ediyorum, onun memleketine geldik, ikinci memleketi. Tabii ki hem salonda hem de başkanlık döneminde büyük başarıları var. Biz de onun deneyimlerinden faydalanıp, eksik olan yönlerimizi tamamlamak istiyoruz. Uluslararası tecrübesi var. Başkanımın da dediği gibi Cenab-ı Allah nasip etti 24 senenin üzerine. Arkadaşlar çalışıyor, biz de tabii ki onların peşinden geleceğiz, yorulmak diye bir şey yok. 80 milyon sizden başarı bekliyorsa artık kendinizi düşünemezsiniz. Görüyorsunuz arkadaşlar antrenman yaparken nasıl bir aile ortamı var. Her hareketlerinden anlıyorsunuz. O samimiyeti biz de yönetim olarak teknik kadroya aktarmak istiyoruz. Onun mücadelesini veriyoruz. O bütünlük sonucunda bu milletimizin de dualarıyla inşallah hep söylüyorum, 19 Temmuz'da, New York'tan İstanbul'a geliriz. Nasıl Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden 400 tane Togg uğurladıysa bizi, herhalde Fuat Bey'i ararız o zaman 400 değil de 1000 tane Togg ile karşılarlar." TFF Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz ise "Hidayet başkanımıza teşekkür ediyorum. Büyük maçlar oynamış birisi olarak, bir spor adamı olarak hassasiyetin farkında, buraya kadar gelmiş. Çok teşekkür ederiz. Biz de çalışmalarımıza devam ediyoruz. Arkadaşların yanındayız. Başkanımın dediği gibi inşallah uzun süre burada kalıp New York'tan dönmeyi planlıyoruz." şeklinde konuştu.

Urfalı Güreşçiler Hedef Büyüttü Haber

Urfalı Güreşçiler Hedef Büyüttü

Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda 9 madalya kazanarak takım halinde ikinci olan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı sporcuları, uluslararası müsabakalarda madalya kazanmak için çalışmalarını sürdürüyor. Sporcularının farklı takımlara geçişiyle bir süre faaliyetlerine ara vermek zorunda kalan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı, 2025 yılında yeni sporcuların katılımıyla tekrar turnuvalarda yer almaya başladı. Toplam 9 sporcuya ulaşan takım, 6-12 Nisan'da Yalova'da düzenlenen Türkiye Şampiyonası'nda 9 madalya kazanarak ikinci olmayı başardı. Sporcular, yeni şampiyonalarda madalya kazanmak için sıkı antrenman yapıyor. "İlk senemde iki madalya almak gurur vericiydi" Sporculardan 16 yaşındaki Mehmet Sinan Yurtsever, AA muhabirine, basketbol antrenörünün tavsiyesiyle bilek güreşi takımına katıldığını söyledi. Takımla 6 aylık bir çalışmanın ardından 2 madalya kazandığını ifade eden Yurtsever, şöyle konuştu: "Şampiyonada sol kol ikincilik, sağ kol üçüncülük aldım. Çok güzel bir duyguydu. İlk senemde iki madalya almak gurur vericiydi. Umarım devamını getiririm. Bir sonraki hedefim Türkiye şampiyonasında milli takıma seçilmek ve Avrupa'da ülkemizi gururlandırmak, onun için sıkı çalışıyorum. Ben ilk kez böyle bir şampiyonaya katıldım ve madalya aldım. Ailem ve çevrem de çok sevindi. Gurur vericiydi." Takımın 29 yaşındaki sporcusu Ömer Yüksel ise 7 yıl oynadığı basketbolu bıraktıktan sonra bir süre spordan uzak kaldığını anlattı. Bilek güreşi sporcusu bir arkadaşının yönlendirmesiyle bilek güreşi takımına katıldığını aktaran Yüksel, "Önce deneme antrenmanına katıldım, antrenörümüz çabalarımı görünce beni takıma aldı. Yalova'da düzenlenen şampiyonada sağ kolda gümüş madalya, sol kolda bronz madalya aldım. Şimdi bir dahaki yarışmaya hazırlanıyoruz. Bu sefer birincilik getireceğim ve Avrupa'ya gideceğim. Hedefim Avrupa'da şampiyonasında başarılı olarak ülkemi gururlandırmak." diye konuştu. "Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum" Şampiyonada ikinci olan 26 yaşındaki Mahmut Bali de 1,5 yıl önce bilek güreşi yapmaya başladığını anlattı. Son iki Türkiye şampiyonasında ikincilik elde ettiğini aktaran Mahmut Bali, "Şu an daha iyi çalışıyoruz. Allah kısmet ederse önümüzdeki yıl tekrar şampiyonada derece elde etmek istiyorum. Avrupa'da ve dünyada Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum." diye konuştu. Takımın kaptanı Yaşar Yıldırım da desteklerinden dolayı Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasap Gülpınar ve tüm ekibine teşekkür etti.

Boksta Türkiye Şampiyonu Oldu Haber

Boksta Türkiye Şampiyonu Oldu

Mardin'de babasının zorlamasıyla 8 yıl önce başladığı boksta Türkiye şampiyonu olan 18 yaşındaki Sezen Sude Karaboğa, başarısını uluslararası alanda da göstermek istiyor. Mardin Artuklu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Meslek Yüksekokulu Antrenörlük Bölümü 1. sınıf öğrencisi Sezen Sude Karaboğa, babası Remzi Karaboğa'nın zorlamasıyla 10 yaşında boksa başladı. Boksta çeşitli yarışmalarda Türkiye ikinciliği ve üçüncülüğü dahil birçok başarı elde eden Karaboğa, son olarak Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından 17-21 Kasım'da Bayburt'ta düzenlenen Türkiye Üniversitelerarası Boks Şampiyonası'nda kadınlar 54 kiloda Türkiye şampiyonu oldu. Avrupa ve dünya şampiyonalarına gitmeye hak kazanan Karaboğa, başarılarına yenilerini eklemek için Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Salonu'nda antrenörü Cihan Başaran'ın yönlendirmesiyle idmanlarını sürdürüyor. "Ülkemi en güzel şekilde temsil edeceğime inanıyorum" Karaboğa, AA muhabirine, babasının yoğun desteğiyle çekinerek başladığı boksu sevmeye başladığını, 8 yıllık süreçte önemli dereceler elde ettiğini söyledi. "Babamın zorlamasıyla başladığım boks şu an benim için bir tutkuya dönüştü ve hayatımın en başköşesinde yer alıyor." diyen Karaboğa, Bayburt'ta düzenlenen şampiyonada birinci olmanın mutluluğunu yaşadığını dile getirdi. Şampiyonada rakiplerinin tecrübeli ve güçlü olduğunu ifade eden Karaboğa, şunları kaydetti: "Benim için inanılmaz bir yarışmaydı. Hocamın desteğiyle başardık. Hocam şu an uzakta ama sürekli yanına kampa gidiyorum. Uzaktan verdiği destekle idman programlarıyla güçlendim. Türkiye şampiyonluğunu elde ettim. Bunu dünya ve Avrupa şampiyonalarında daha üst seviyeye taşımak istiyorum. Ülkemi en güzel şekilde temsil edeceğime inanıyorum. Şampiyonalarda ülkemi en güzel şekilde temsil etmek, ailemi, hocamı ve beni destekleyen herkesi gururlandırmak istiyorum. Çalışmalarıma çok sıkı devam ediyorum. O madalyayı buraya getireceğim." "Babamın hayallerini yerine getirmem gerekiyor" Ailesinin, özellikle babasının desteğiyle uluslararası alanda da başarı göstereceğine inandığını anlatan Karaboğa, "Babamın hayalleri var ve benim onları yerine getirmem gerekiyor çünkü babam bana çok destek oldu. Hocam olmadığı zaman uzaktan verdiği programlarla burada babamla hepsini uyguluyoruz ve beni hiçbir zaman yalnız bırakmıyor. Tek olunca o idman bir türlü bitmiyor." ifadelerini kullandı. Remzi Karaboğa: "Kızımla gurur duyuyoruz" Baba Remzi Karaboğa ise 8 yıl önce ilk defa Mardin'de boks yapıldığını öğrendiklerinde kızını bu spora yönlendirdiğini söyledi. Kızının çok azimli ve başarılı bir sporcu olarak katıldığı yarışmalarda önemli dereceler elde ettiğini anlatan Karaboğa, şunları aktardı: "Kızımla gurur duyuyoruz. Kızımla çok uğraştık ve çalıştık. Kar demedik, kış demedik. Hep antrenmanlara geldik. Bazen günde çift antrenman yaptık. Şu an istediği yerde ve inşallah bundan sonra önünde bir Avrupa veya dünya şampiyonası var. Ülkemize, milletimize inşallah hayırlı bir sporcu olur. O madalyayı Mardin'e istiyoruz." Her babanın özellikle kız çocuklarını desteklemesi ve onların arkasında durması gerektiğini dile getiren Karaboğa, Türkiye'nin her tarafından kız çocuklarının başarısını görmek istediklerini vurgulayarak, "Dünya şampiyonu milli boksör Busenaz Sürmeneli, Buse Naz Çakıroğlu'nun bırakacağı yerlerden artık bu çocuklarımızın bayrağı alıp daha yukarılara taşımasını istiyoruz." dedi.

Hedef Türkiye Şampiyonluğu Haber

Hedef Türkiye Şampiyonluğu

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Bilek Güreşi Takımı sporcuları, 2026 yılında düzenlenecek Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda zirveye çıkmak için çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Yaklaşık 7 yıl önce Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan bilek güreşi takımında başarılı olan bazı oyuncular farklı takımlara transfer oldu. Bir süre sonra oyuncusu kalmayan güreş takımı, çalışmalarına ara vermek zorunda kaldı. Yaklaşık 1 yıl önce 2 sporcunun katılımıyla faaliyetlerine yeniden başlayan takımda şu anda 9 sporcu çalışmalarını sürdürüyor. "Çok başarılı sporculara sahibiz" Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Engelliler Spor Kulübü Başkanı Serdar Yıldırım, AA muhabirine, kulüp olarak birçok branşta aktif spor yapmaya çalıştıklarını söyledi. Bilek güreşinde daha önceleri birçok başarılı sporcu yetiştirdiklerini ifade eden Yıldırım, şöyle konuştu: "Takımda şu an için 9 sporcumuz 2026'da yapılacak Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası için hazırlıklarına devam ediyor. Bu şampiyonadan, sporcularımızdan umutluyuz. Burada Türkiye şampiyonları çıkaracağımızı ve başarılı olacağımızı tahmin ediyorum. Çünkü yapılan çalışmalar bunu gösteriyor. Çok başarılı sporculara sahibiz. Hedefimiz sadece Türkiye şampiyonluğu değil. Burada alınacak derecelerle sporcularımız Avrupa ve dünya arenasında Şanlıurfa'mızı ve Türkiye'yi temsil etmek istiyor. Kulüp olarak onlara inanıyoruz ve arkalarındayız." "Şanlıurfa'yı en iyi şekilde temsil edeceğim" Sporculardan Yaşar Yıldırım ise Şanlıurfa ve Gaziantep'te 4 yıl oynadığı ampute futbolunu bıraktıktan sonra yaklaşık 1 yıl önce bilek güreşi yapmaya başladığını anlattı. Haftanın 7 günü antrenman yaptığını ifade eden Yıldırım, "2026 yılında yapılacak Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'na hazırlanıyorum. Şanlıurfa'yı en iyi şekilde temsil edeceğim, onun için uğraşıyoruz. Hedefim ilk etapta Türkiye şampiyonu olmak. Ondan sonra ülkemi ve memleketimi dünya ve olimpiyat şampiyonlarımda temsil etmek istiyorum, bunun için iddialıyım." dedi. "İnşallah o şampiyonluğu Şanlıurfa'ya getireceğim" Mahmut Bali de daha önce atletizmde Türkiye ve Balkan şampiyonluğu kazandığını ancak yaşadığı bir sakatlık sonrası bu sporu bırakmak zorunda kaldığını anlattı. Atletizmi bıraktıktan sonra kendisine uygun bir spor branşı arayışına girdiğini dile getiren Bali, "Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin bilek güreşi takımına katılmaya karar verdim. Yaklaşık 1 yıldır bilek güreş ile uğraşıyorum. 7-12 Nisan 2025'te Kayseri'de düzenlenen Türkiye Bilek Güreşi Şampiyonası'nda ikinci oldum. Bu sene şampiyonluğu kimseye bırakmayacağım. İnşallah o şampiyonluğu Şanlıurfa'ya getireceğim. Sonrasında ise dünya ve Avrupa'da ülkemi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum." diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.